Producenci
Zwroty i reklamacje

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu. Przesyłka musi zawierać przedmiot wraz z jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

Chabazie studio Justyna Kasolik

os. Wrzosowe 4,

32-650 Kęty

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony w chabazie.pl produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

Chabazie studio Justyna Kasolik

os. Wrzosowe 4,

32-650 Kęty

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl